Pogoji poslovanja

Splošni pogoji Spletne trgovine kako.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2).
S spletno trgovino kako.si upravlja podjetje Fresh marketing s.p.

Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj vas ti zavezujejo s trenutkom, ko vstopite v našo spletno trgovino. Šteje se, da ste z vsako transakcijo, opravljeno prek naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev.
Storitve spletne trgovine lahko koristite, ko se registrirate kot uporabnik. Ob registraciji v sistem pridobite uporabniško ime, ki je enako naslovu vaše e-pošte, in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata ter povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo obiskovalec, ki je starejši od 16 let, postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.

1. POSTOPEK NAKUPA
Če si želite ogledati, kaj je na voljo za nakup, enostavno prebrskajte spletni katalog izdelkov. Enostavno iskanje izdelkov vam omogoča tudi iskalnik po ključnih besedah, ki se nahaja zgoraj.

Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite ikono ”v košarico”. Zgoraj desno v KOŠARICI lahko spremljate, koliko artiklov imate v njej. Če se z miško ustavite na gumbu KOŠARICA, se vam prikaže seznam artiklov, ki jih imate v košarici, skupni znesek in gumb ‘na blagajno’.

Ko želite zaključiti nakup v KOŠARICI kliknete gumb na blagajno ter sledite korakom nakupa.

KORAKI PROCESA NAKUPA:
a. KOŠARICA: tukaj lahko poljubno spremenite količine izbranih izdelkov. Za izračun skupnega zneska pritisnite gumb ”posodobi količine”. V tem koraku se tudi odločite, ali želite izdelke kupiti kot darilo ali ne.
Kliknete gumb Na 2. Korak: PLAČILO. Če ste že prijavljeni, s svojim profilom izberete način plačila, sicer se morate pred tem registrirati oziroma prijaviti.

b. PODATKI O PLAČILU: Preverite svoje podatke in izberite način plačila.
Kliknete gumb Na 3. Korak: »V blagajno«.

c. PODATKI O DOSTAVI: Vpišite podatke za dostavo.
Kliknite gumb Na 4. Korak: PREGLED.

d. PREGLED NAROČILA: Še enkrat preverite količine naročenega blaga, podatke plačnika in dostave.
Kliknite gumb Na 5. Korak: NAROČILO. Navigacija vas glede na izbran način plačila preusmeri na stran, kjer izvedete plačilo.

e. VAŠ RAČUN: Nakup je potrjen. Izpiše se vam vaša številka naročila. Vse informacije o naročilu prejmete tudi na vaš e-mail naslov.

2. NAČINI PLAČILA
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
PLAČILO PO POVZETJU: Pri plačilu po povzetju boste dostavni službi (Pošta Slovenije) plačali z gotovino. Upoštevajte, da dostavna služba za tovrstno storitev zaračunava provizijo, ki ni obračunana na računu

3. CENE
Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost).
Za vsa naročila veljajo trenutne cene. Pri nakupu bomo upoštevali ceno, ki velja ob potrdilu plačila.
Trenutno veljajo navedene cene izdelkov, ki pa jih lahko spremenimo brez predhodnega obvestila.

AKCIJE-POPUSTI
Uporabniki spletne trgovine lahko kupujejo izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo pri vsakem izdelku za katerega akcija ali cena s popustom velja, jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
Vse posebne/neredne akcije ali marketinške kampanje bodo navedene na spletni trgovini kako.si na povezavi Nagradne akcije, kjer bodo za vsako posebej objavljena tudi pravila o sodelovanju.
KUPONI S POPUSTOM IN PROMOCIJSKE KODE
Kot način posebne promocije uporabniki lahko določene izdelke kupujejo tudi s pomočjo posebnih kuponov in promocijskih kod s popustom, ki jih dobijo na različne načine (prek SMS-a, na letakih, na družbenih omrežjih …). Promocijska koda ali kupon prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Kode in pravila uporabe bodo jasno določena. Vnos kode je omogočen pri vsakem izdelku in sicer v prvem koraku spletnega naročila – Košarica.

DARILCA OB PROMOCIJSKIH AKCIJAH
Svoje zveste obiskovalce, bralce e-novičk in vse, ki nas spremljajo prek ostalih medijev radi nagrajujemo, zato mnogokrat izvedemo posebne promocijske akcije. Ena izmed takšnih akcij so darilca ob nakupu nad določeno mejo. Pri tem so tako meja kot možna darilca vselej eksplicitno in nedvoumno navedena. V kolikor se obiskovalec odloči, da izkoristi takšno akcijo, se hkrati zaveda in obveže, da mora v primeru vračila artiklov delno ali v celoti prav tako vrniti tudi darilce, razen če preostala vrednost nakupa vseeno presega mejo, ki je bila določena za darilce ali v kolikor stranka vrnjeni artikel zamenja za kakšnega drugega.

Primer: stranka dobi darilo ob nakupu nad 55 EUR (brez stroškov pošiljanja). Njen nakup znaša 62 EUR, ob čemer prejme darilo. Nato želi vrniti izdelek v vrednosti 20 EUR. Skupna vrednost nakupa tako znaša 42 EUR, kar pomeni, da ni upravičena do darilca in ga mora vrniti. Lahko pa namesto vračila denarja zamenja vrnjeni artikel z artiklom v vrednosti 20 EUR.

5. NAROČANJE

ZAVRNITEV NAROČILA
Naročilo, za katerega se ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi spletna trgovina razpolaga, ne more izvesti, se zavrne. Potrošnik ne more zahtevati izpolnitve takega naročila.

OBDELAVA NAROČILA
Spletna trgovina bo z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetega naročila, pričela takoj po njegovem prejemu.

HRANJENJE NAROČILA
Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja. Potrošnik lahko vsa svoja naročila spremlja na svojem profilu.

ODSTOP OD NAROČILA
Kupec lahko v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila. Izjema so kozmetični izdelki, ki jih zaradi narave izdelka, higienskih in zdravstvenih razlogov kupec ne more vrniti oziroma zamenjati.

Ob vračilu morajo biti izdelki neodprti, nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni embalaži. Vračilu je potrebno obvezno priložiti tudi račun za blago, osebne podatke in transakcijski račun, kamor kupec želi prejeti vrnjeno plačilo.

Kupec mora blago vrniti podjetju v 14 dneh po pisnem sporočilu na naslov: Fresh marketing s.p., Pod kostanji 24, 3000 Celje, s pripisom Spletna prodaja.

Stroški pošiljanja vrnjenega blaga so na strani kupca. Ponudnik vrne celotno kupnino zmanjšano za manipulacijske stroške (poštnina in bančna transakcija) takoj, ko je to mogoče, najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR-kupca.

KOLIČINE
Dovoljen je nakup količin za lastno domačo uporabo v vrednosti do 300 €. Akcije in prodajna ponudba je namenjena končnemu potrošniku in velja za običajne količine gospodinjskega nakupa iz zalog prodajnega prostora. Ob količinah, ki ne ustrezajo zgoraj omenjenemu, si prodajalec pridržuje pravico do spremembe količin naročila oziroma o tem vedno predhodno obvesti potrošnika.

7. REKLAMACIJE
Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.

KOLIČINSKA REKLAMACIJA
V primeru, da v paketu izdelki količinsko ne ustrezajo (dobavljena količina in količina navedena na dobavnici se ne ujemata), mora kupec o tem najkasneje v roku 3 dni po prevzemu obvestiti trgovino kako.si na elektronski naslov info@kako.si in priložiti izpolnjen reklamacijski obrazec. Če v paketu kakšen izdelek manjka, se kupcu na podlagi obvestila naknadno pošlje izdelek.

NAPAČNO BLAGO
Prejeto blago preglejte takoj. Če je v poslanem paketu napačno blago, mora kupec najkasneje v 3 dneh po prevzemu o poškodbi obvestiti trgovino kako.si na elektronski naslov info@ kako.si in priložiti izpolnjen reklamacijski obrazec. Na podlagi ustreznega obvestila spletna trgovina kako.si kupcu v najkrajšem možnem času izdelek zamenja. Ob prejemu pravega izdelka je dolžnost kupca, da napačno blago izroči pismonoši in mu predloži natisnjen reklamacijski obrazec.

REKLAMACIJA FIZIČNO POŠKODOVANIH IZDELKOV
Prejeto blago preglejte takoj. Če je v poslanem paketu karkoli poškodovano ali razlito, mora kupec takoj oziroma najkasneje v 3 dneh po prevzemu o poškodbi obvestiti Pošto Slovenije in trgovino kako.si na elektronski naslov info@ kako.si in priložiti izpolnjen reklamacijski obrazec. Na podlagi ustreznega obvestila kako.si kupcu v najkrajšem možnem času zamenja izdelek oziroma vrne kupnino na dani transakcijski račun. Ob prejemu novega izdelka je dolžnost kupca, da razlito ali poškodovano blago izroči pismonoši in sodeluje pri zapisu zapisnika o poškodbi blaga.

REKLAMACIJA SKLICUJOČA NA STVARNE OZIROMA PRIKRITE NAPAKE
Potrošnik mora o napaki prodajalca obvestiti preko elektronskega naslova info@ kako.si ali po telefonu in izpolniti reklamacijski obrazec, v katerem poda natančen opis napake. Potrošnik mora prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, bo podjetje čim prej, najkasneje pa v roku 14 dni, ugodilo potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, podjetje v enakem roku poda potrošniku pisen odgovor.
Izdelek z napako skupaj z reklamacijskih obrazcem vrnite na naslov Fresh marketing s.p. Če je mogoče, ga bomo zamenjali, v nasprotnem primeru pa vrnili denar na vaš TRR. kako.si si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:
• če ugotovimo, da je neuporabnost artikla posledica vašega nepravilnega ravnanja,
• če blago ni bilo vrnjeno v originalni embalaži.

8. VARNOST
Nakupovanje in plačevanje prek spletne trgovine je varno.

9. INTELEKTUALNA LASTNINA
Vse pravice pridržane. Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetki in njihove izpeljanke na tej strani so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih. To spletno mesto lahko vsebuje tudi slike, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani.

Ponudnik pod nobenim pogojem ni odgovoren za katere koli povezave, ki niso del tega spletnega mesta, ali katera koli druga spletna mesta, ki so ali niso povezana s tem spletnim mestom. Ponudnik zavrača vso odgovornost za pravilnost katerih koli podatkov, ki so na voljo na teh povezanih straneh, in katerih koli izdelkov ali storitev, ki so na voljo na teh spletnih mestih.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Lahko uporabite te oznake HTML in atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>